A magyar vevőnek magyar webáruház kell

Az offline vásárlói piac megborulása egyik napról a másikra növelte meg ugrásszerűen több magyar webáruház forgalmát.

A növekvő magyar webáruház szektor még nagyobb előnyhöz jut

Az internetes kereskedelem mértéke évről évre növekszik és minden jel arra utal, hogy az online vásárlás 2020-ban még soha nem látott jelentőséget fog kapni. Ez egész egyszerűen az üzlethelyiségekben folytatott kereskedelem teljes ellehetetlenülése miatt lesz így.

Erre tökéletes példa, mikor a focimeccsen az egyik csapat látványosan jobban focizik, ráadásul a gyengébbek közül még ki is állítanak egy játékost. Sőt, a magyar kormány további támogató intézkedésekkel is segíti az internetes kereskedelmet a kijárási korlátozás idején.

A Marketing Koalánál szilárd meggyőződésünk, hogy a kijárási korlátozás hetei alatt azon fogyasztók, akik eddig a személyes vásárlást részesítették előnyben át fognak állni az online árubeszerzésre.

Miért pont most érdemes magyar webáruház elindítása?

Egész egyszerűen azért, mert a fogyasztó lusta. Nem szeret magától új képességeket megtanulni, kipróbálatlan megoldásokkal kísérletezni. Pláne nem akar a komfortzónájából, a jól megszokott és bevált rituáléktól elszakadni.

Most viszont nem a kényelemről van szó – hiszen a fogyasztó be van zárva. Az igényeit viszont muszáj kielégíteni. Ezért hát a helyzethez kényszerből, de alkalmazkodni fog és rá fog jönni, hogy a webáruházból ugyan azt (vagy még jobb, újabb) termékeket, olcsóbban és kényelmesebben tud majd megvásárolni.

Világossá válik majd számára, hogy az új szokása, amit muszájból sajátított el valójában nem is olyan rossz. Nem akar majd visszatérni a régi rutinjához, mert az új módszer hatékonyabb, olcsóbb, kényelmesebb a számára.

Ez soha nem látott lehetőség egy magyar webáruház számára

Nem véletlenül írtuk nagybetűkkel, hogy magyar webáruház. Hiszen azok a fogyasztók, akik most átszoknak az internetes kereskedelemre legnagyobb részt olyan középkorú fogyasztók, akik még nem okostelefonnal a kezükben töltötték fiatal éveiket.

A magyar fiatalok többsége számára ugyanis az e-kereskedelem nem nagy újdonság. Épp oly’ flottul vásárolnak komplett ruhatárat a külföldi, angol-német nyelvű webáruházakban, mint egy szatyor almát a sarki zöldségesnél.

A 2020-as új játékosok az internetes kereskedelem mezőnyében sokkal inkább azok a középkorú fogyasztók lesznek, akik a rendszerváltás előtt nevelkedtek. Ebből kifolyólag nem is igazán beszélnek idegen nyelveket. Nem igazán értik meg a külföldi eladókat, így bizalmatlanul is fordulnak hozzájuk. Ezért ezeket a vásárlókat a magyar webáruházaknak kell kiszolgálni! Mégpedig magyar hirdetésekkel, közösségi médiával, weboldallal, tehát magyar életérzéssel és lehetőleg magyar termékkel!

Aki hamar felismeri a lehetőséget, az új vásárlókat szerez magának

Ráadásul olyan vásárlókat, akik a válság lecsengése után kitartanak a webáruháza mellett és időről időre visszatérnek majd vásárolni. Éppen ezért a magyar webáruházakba most kell igazán önteni az üzemanyagot. Most kell a boltot igazán jól felfuttatni, mert a most megszerzett növekedés és vevő a későbbi piaci részesedést erősen befolyásolni fogja.

Remek alkalom ez az induló webáruházak számára is, hiszen az offline vásárlói piac hirtelen megborulása egyik napról a másikra kényszeríti rá az eddig személyesen vásárlókat arra, hogy igényeik kielégítését online oldják meg. Ezen a helyzeten pedig nagyot szakíthatnak azok, akik gyorsan felismerik és megfelelő módon lereagálják a frissen kialakult piaci réseket!

Ha szeretnél még többet megtudni a frissen kialakult piaci résekről, egy korábbi cikkünkből tájékozódhatsz ezekről. 

Amennyiben saját ötleted van és szeretnéd megvalósítani azt, akkor pedig keress minket bátran!
Nincs más dolgod, mint kitölteni az alábbi űrlapot, mi pedig hamarosan kapcsolatba lépünk veled.

Kapcsolat

Fordulj hozzánk bátran az alábbi elérhetőségeink bármelyikén:

Budapest 1144
Szentmihályi út 20-22.
Földszint 2.

Üzenj nekünk!