Felpörög az internetes kereskedelem a következő időszakban
Számos cikket olvashattunk már arról az utóbbi hetekben, hogy a lakosság nagy része négy fal között rekedt és ennek megfelelően online próbálja megoldani mindennapos vásárlási szükségleteit. Ennek megfelelően felpörgött a házhozszállításra keresők és a tényleges weboldalakon és webáruházakban vásárlók száma is. A legtöbben tartós élelmiszereket és tisztítószereket vásárolnak be a karantén idejére. Jelentős emelkedést mutat még a készétel házhozszállítás piaca is, hiszen a vendégek nem tudják személyesen meglátogatni kedvenc éttermeiket.
A piaci igények emelkedése mellett egy másik hatalmas tényező is hozzájárult az internetes kereskedelem növekedéséhez.
A magyar kormány ugyanis jelentősen könnyítette a házhozszállítás szabályait.
2020.03.19.-én a Magyar Közlönyben is megjelent az a kormányrendelet, ami tartalmazza az engedményt, hogy a veszélyhelyzet idején a lakosság ellátása céljából végzett üzleten kívüli kereskedelmi tevékenység – vagyis házhozszállítás – bejelentés és nyilvántartásba vétel nélkül folytatható, a vendéglátó üzlettel, valamint a napi fogyasztási cikket értékesítő üzlettel kötött szerződés alapján.
Ha tudunk a sorok között olvasni, akkor könnyedén rájövünk arra, hogy ez a rendelet számos étterem vagy kifőzde számára teszi lehetővé, hogy az interneten árulja a portékáját. Így hatékonyan kampányolva, piacot szerezhetnek magunknak olyan cégek is, melyek eddig még nem próbálkoztak házhozszállítással.
A Te vállalkozásod felkészült már az internetes kereskedelmet?
Ha nem, akkor a Marketing Koala szívesen segít a növekedés beindításában! Nincs más dolgod, csak töltsd ki az alábbi rövid űrlapot és mi pedig hamarosan felkeresünk.