Az otthoni munkavégzés és a karantén átírta a közösségi média felhasználók szokásait
A járvány miatt egyre több ember kényszerül arra, hogy szabadidejét otthon töltse. Ennek megfelelően előtérbe kerülnek azok a kikapcsolódási lehetőségek, amiket a fogyasztók kanapéjuk kényelméből élvezhetnek. Így az internetes multimédia szolgáltatások YouTube, Spotify, Netflix jelentősen felértékelődtek az elmúlt időszakban.
Mivel az ember társas lény, így az sem feltétlenül meglepő, hogy a közösségi média felhasználás is az egekbe szökött, hiszen most azokkal is itt vagyunk kénytelenek kommunikálni, akikkel ezelőtt személyesen tartottuk a kapcsolatot. A közösségi platformok malmára hajtja a vizet az is, hogy az emberek egy ilyen veszélyhelyzetben letöbbször a Facebook használatával tájékozódnak az aktuális hírekről.
Közösségi média a gyakorlatban
Manapság a social platformok egyik legdivatosabb képviselője manapság az Instagram, ahol az alábbihoz hasonló informatív, de mégis látványos bejegyzéseket tehetsz közzé. Tapasztalataink azt mondatják velünk, hogy ezen a platformon minőségi tartalmakkal felhívható az emberek figyelme.
A karantén ideje alatt könnyebben terjeszthetőek az online szolgáltatások
A helyzet nyertesei jelen esetben azok a cégek, akik képesek megfelelő módon megszólítani és cselekvésre hívni a közösségi média felhasználókat. Mivel nem lehet tudni, hogy a karantén meddig is tart valójában, ezért a közösségi média oldalak megfelelő kezelése mindenképpen indokolt azon cégek számára, melyek bevételcsökkenést tapasztalnak a lezárások megkezdése óta. Az online jelenlét növelése emellett proaktivitást és felkészültséget mutathat vásárlóid irányába, ami mindig egy fontos bizalmi szempont – főleg ilyenkor.
A Te cégednek van már terve az online marketing kommunikáció beindítására?
Amennyiben szükséged van segítségre, fordulj hozzánk bizalommal. Nincs más dolgod, csak töltsd ki az alábbi rövid űrlapot és hamarosan felkeresünk.